Свържете се с нас  0896363100

            

 

Често задавани въпроси

  • Кога ще получа поръчката си?

    В рамките на 1-2работни дни.В случай,че Вие желаете можем да задържим поръчката Ви и да я изпратим в посочен от Вас ден в рамиките на 14 дни след датата на поръчката.

  • Кой поема доставката при връщане на дреха/и?

    В случай,че връщате дрехата поради дефект,замърсяване,захабяване или друг вид рекламация,транспортните раходи за за наша сметка.Във всички останали случаи клиента поема цената на доставката.

    ВАЖНО! Стоки, получени и заплатени чрез лицензиран пощенски оператор, съгласно изискванията на Наредба Н-18, се връщат на доставчика по същият начин, и заплатената за тях сума се възстановява на купувача по банков път, след посочване на актуална банкова сметка.

  • Може ли да обедините поръчките ми?

    Да,разбира се! Нужно е само да ни предупредите ,че имате намерение да поръчвате пак или искате да изчакате за да разгледате дрешките от новото зареждане.

  • Колко ще ми струва доставката?

    Условията за доставка:
    • доставка до офис на Спиди зависи от стойността на поръчката-около 4.00лв.
    •  доставка до врата зависи от стойността на поръчката-около 5.20лв.
    •  доставка до офис на ЕКОНТ зависи от стойността на поръчката-около 5.20лв.

    Всички пратки са опция "Преглед на пратката"

     
     

  • Имат ли забележки дрехите,които съм поръчал/а?

    Всички дрехи,които предлагаме са с възможно най-високото качество предлагано на пазара,т.е. дрехите са без никакви следи от употреба на практика са нови без етикет или нови с етикет.Всяка дрешка минава няколко пъти контрол на качеството,така че е сведен до минимум шанса да получите дреха,която има следи от употреба,изцапване или друг дефект.Но все пак ,ако се случи да получите такава дреха имайте предвид ,че ние си поемаме транспортните разходи за връщането.

Сравнение на продукти

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки